minnakmommy uyanınca bi yarım saat sakinleştirmeye çalışın kucağınızda. Sakinleşmezse pencereden dışarı bakın, hafif bir şarkı söyleyip dansedin hafif hafif. Her ne kadar uyku eğitmenleri gece odasından çıkarmayın dese de ben buna inanmıyorum. Ben d euyku eğitimi verdim. Ama bungibi durumlarda bişey rahatsız ediyordur o nedenle sakinleştirin önce gerekirse 1 saat kadar yanınızda takılsın daha aydınlık bir odada mesela. Denemenizi öneririm. Ben o şekilde başa çıktım.