Gizemliii7878 canım merhaba, benim bebiş 3,5 aylık. O dönemlerde basladı aşagı yukarı bizimde. Biberon reddi. Gecici bir dönem, şu bir haftadır daha iyi gibi. Sakin ol öncelikle. Tek cocuk bakmak zor biliyorum. Bende cok takıyordum içmiyor diye, sonra eşim bir gun iyice paronayak oldun, açlıktan ölmez ya cocuk, sakin ol dedi. Baktım cidden saplantı seviyesine gelmişim. Sakinligini koru. Uyku haline getirip ver. Bir süre sonra duzelecek insallah