Guzel anneler merhaba,
Kizim 2 aylik. Dun atesi 38.8e cikti acile goturduk. Kan tahlili idrar tahlili yapildi. Kaninda bir sıkıntı cikmadi ama idrar tahlilinde 0-6 araliginda olmasi gereken lökosit degeri 167 cikti kizimda. Doktor cok sasirdi. Enfeksiyon varmis. Ilac verdi. Bu sekilde hastalik geciren var mi? Neler yapabilirim bir daha olmamasi icin? Tavsiyelerinize ihtiyacim var. Simdiden tesekkurler.