SydNhr canım benimkide doğru düzgün uyumazdı cok ağladım uyumuyor die sonra teyzem bi gün kucağına aldı su sesiyle hafifce sallayarak uyuttu cok direndim sallamıfam die ama bebişim onu seviyor bende isteğine sadık kaldım sallıyorum kucağımda hafifce,ama uykuya geçerken emzik ver diren öğürürse verme ama sürekli dene istemezse verme biz smdi 3 aylığız uykuya geçerken emzik veriyorum bazen istemiyor ama coğunlukla alıyor.Bide bebekler anne karnında bizler yürürken hafif sallantıya alıştıkları için o düzeni istiyolarmış sakın ay kucağında mı uyutmaya alıştırdın ay kucağa alışmış bu laflarını bi kenara bırak.Kayınpederim her seferinde söyler kucağa alıştırmışsın ağlıcaktı alıştırmıcaktın die hiç dinleme kimseyi o bebegn kucağa ihtiyacı var