Mom5 Aselduru88 benim 37 gunluk oglum beşiğin icinde tavaf ediyor nerdeyse hareketlilik iyidir refklekskeri iyi çalışıyor
dlkcnblt Aselduru88 evet ve çok sıkılgan 2 dakka sakin durmuyor koyduğum yerde,ayaklarıyla pedal çevirir gibi kollar sürekli hareket halinde,ancak çyle ystsrken altını açarsam öyle biraz durmasına izin verirsem sakşnleşiyo 😅
duygukoc Aselduru88 39 günlük oğlum erken doğmasına rağmen maşallah 39 günlük gibi değil bakışları mimikleri agucukları tekmeleri eller kollar dönüyor tekmeliyor çok heraketli şimdiden kucağımda zapdedemiyorum tırmanıyor bildiğin kucağımda omzuma 😂
Mom5 Aselduru88 kollar ve ayaklar kundak yapmayi denedim imkani yok ondan bile çıkarıyor ustunde birsey tutmuyor tulum alcam geceler için
Aselduru88 dlkcnblt şuan çok mutlu oldum ağlıyorum bana çocuğun bu kadar hareketli olması garip neden böyle diyolardi kaynanamlar 😔
Serapalptekin Aselduru88 saglik acısından hicbir sıkıntısı yok hareketliliğin biz 2 aylıkken ayaklarını beşiğe vura vura bezini yirtmisti😂😂 simdik yine aynın kıpır kıpır 😍😍😍maşallah sadece büyüyünce çok yaramaz olacakmış gibi geliyor.
dlkcnblt Aselduru88 normal canm bazı bebekler öyle valla benmkide evde 4 kişiyiz hepimiz peşindeyiz durmuyo sürekli oyalamak gerekşyo,gezdiriyoruz bileylerle dikkatini çekşyoruz falan 😅