lvn1221 Bebeğimin uyku problemi çok şükür yoktu geceleri güzel uyurdu şu an 6 ay 20 günlük yaklaşık bi aydır geceleri çok sık uyanıp ağlamaya başladı sizce neden olabilir bu aylarda normal mi geçici mi dersiniz
Bulutbey lvn1221 aynı şeyi 8 Aydan beri yaşıyoruz. 8. Aya kadar çok güzeldi. 2 aydır gecede 5-6 kere kalkar. Saat 05.30-06.00 da uyanır geçmedi 2 aydır 😕
Elya- lvn1221 bu nazar olayına çok ayar oluyorum vallahi el kadar bebekten ne istersin pis gözlü insanlar
dlkcnblt lvn1221 tam olarak hangi aylarda bilmiyorm ama bazı dönemlerde ıyku gerilemesi oluyormuş böyle
asyasare lvn1221 muhtemelen distendir canim. bizimde uyku problemimiz yoktur. 6. aydan 7. aya kadar her gece aglayarak uyanmalar basladi senin gibi anlam verememistim. 7 aylikken patladi disi sonra duzeldi. simdi 9 aylik yine dis geliyor yine basladi uykusuzluk
Nilnil lvn1221 benmde o dönemlerde bozuldu 9 buck aylk hala aynı nasıl düzelcek blmiyorm aglama krizleriyle uyanıyor
Nilnil lvn1221 evet 6. Aydan beri 5 tane cıktı 2 tanesni anlamdım cıktıktan snra aglamaya basladı digerler cıkmaya bi hafta kala geceleri memeyle uyuyordu smdi de alşkanlk oldu gliba