Eltimin oğlu kolik bir bebek. Gaz problemi olduğu icin ilk günden 3 buçuk aylık olana dek sürekli ağlıyordu ve agladikca emiyordu. Çok doktora gittiler fakat kolik bebek olduğu icin çözüm bulamadılar maalesef. Bu arada kızımın doktoru (doktorumuz biri 5 diğeri 2 yaşındaki yeğenlerimin de doktoru) bebekler açlıktan ağlamaz dedi. Arkadaşlar yazmışlar ama tekrar ermiş olayim bende bebekler emme refleksi ile doğarlar. Bence siz doymadigina inandirmissiniz kendinizi. Atlık ortalama 600 gr alıyorsa bebeginiz doyuyordur