Synmannesi kuzum hemen detaylıca anlayayım faydalanın 😉
-çiğ fındık, çiğ badem ve ceviz her gün yedim 5 er tane ,
-hurma, kuru incir, Kuru kayısı, beyaz üzüm, siyah üzümden oluşan bir hoşaf yaptım içinde hiç şeker yok bu arada her akşam yemeğin yanında içtim tanelerini de yiyerek,
- kahvaltıda dereotu tükettim azar azar
- Humana stil tea kullanmıştım ilk başlarda o da sütümü artırdı daha sonra bıraktım tavsiye ederim ama .
- malt içecek aldım denemek amaçlı süt yaptı fakat rengi açıldı sütün çok beyaz oldu yapı gitti gibi olmuştu bıraktım onu da ama çoğalttı inkar edemem
- protein ağırlı beslendim, haftada bir kere yumurta yedim ( hiç sevmem oğlum için zorla yiyorum), yine haftada bir kırmızı et, tavuk eti yedim
- çok şükür tek göğüsten artık 150cc süt çıkıyor
😎😎hepimizin sütleri fışkırır inşallah
-