Zeynep_alya24 Efeesrsy benim bebegimde de oldu dogduklarında yapılıyormıs K vitamini ignesi ama bazı bebeklerde yetersiz kaldı İcin birkere daha yapılıyormus acile götürüp K vitamini ignesi yaptırabilirsin canm