EzoAlvina 9 aylık kızıma 2 gün önce menenjit aşısı yaptırdım.gece 12 de ateşi 38,5 di dolven verdim ve şuan ateşi 34,4 buz gibi çocuk ne yapmam lazım nolur yazın
-TubAsel- EzoAlvina endiselendirmek istemem ama düşük ateş daha kötü istersen 112 ti de arayıp sor yinede bilgi verirler
Cr7 Benımde kızım ateşlendi dişten sanırım 37.5 düşmüyo calpol verdim en son duş aldırdım ılık üzerini soydum
Taze1mom Cr7 benim çocuğum da bu aralar ateşli 37.5-37-8 arası ama doktoru 38ve üzeri olmadan ilaç verdirmedi bebeğim 3 aylık🤷🏻♀️
EzoAlvina Reyhanbal derece konusunda kendimi de ölçtüm 35,5 çıkıyor tam kestiremiyorum ama kızımın vücudu çok soğuk
-TubAsel- EzoAlvina dediğim gibi yukselmezse 112 yi de arayıp bilgi al canm. Fazla mi verdin acaba niye okadar düştü eğer ateş olcerin alından ates olcerse ekranda surface mi yazıyor body mi yaziyir ona dikkat et belkide ortam ısısı ayarında olabilir geçmiş olsun :(
Reyhanbal EzoAlvina ısıtmaya çalışın baktınız olmuyo acile götürün ALLAH korusun ciddi bişey olmadan önleminizi alın
Serapalptekin Taze1mom canım bazı aşılar ateş yapıyor 4 aylık aşısı vuruldu corpol verdiler. eve gidince 1 çay kaşığı içir dedi derece değilde kiloya göre ölçekler değişiyor.
nurelem EzoAlvina canım bebeğini battaniyeye sar ısıtmaya çalış, ısıtıcın varsa eğer ısıtıcını ac, sıcak uygulama yap
BenMathilda EzoAlvina Muhtemelen yanlışlıkla obje modundayken olcuyorsunuz. 34 ates mümkün degil baska türlü.. Umarim baska bir sorun yoktur
xbirisi EzoAlvina ya bizde de bi ara 34.5-35.5 larda çıkıyordu ateşi. Doktorunu aradık mümkün değil öyle bir şey olamaz ateşölçer bozuktur dedi. biz eşimle kendimizi ölçtüğümüzde bizde de düşük ölçüyordu
Esti EzoAlvina alnindan olcuyorsaniz soguk soguk terlediginde de düşük cikabilir veya islak kompres uygulayip hemen olctuyseniz. Simdilik durumu nedir gittiniz mi doktora?