Kdrye benimde öyle oldu canım herkes bu çocuk gelmeyecek filan diyordu bi böyle belden ve kasıklarımdan ağrı ama düzensiz saniyede bir tuvalete gidiyordum sonra bi nst çektirmeye gittik 3 cm açık vardı ama bebek kanalda değildi ve inmesi zormuş sezeryan oldum kanamamda vardı hiç belli olmuyor canım rabbim bir avazda sağlıkla kurtarsın inşallah