Kızım durduk yere yüksek ateşle uyandı yüzü kıpkırmızı oldu ateşten hırıltı arada tek Tük öksürüyordu diş olduğunu düşünmüyorum dişlerimizi nerdeyse tamamladık böyle ateş olmadı hiçbirinde halsizlik yok 1.5 yaşındayız korona olmuş olabilirmiyiz. Korona belirtileri sizde nasıldı tedavi için nasıl bir süreç izlediniz evde nasıl beslenme sağladınız yardım alın bu edin babasında bir haftadır üşütme belirtileri var hafif ama bende birşey yok