MiracAlpinveUmutunAnnesi Başladıysanız kesinlikle bez takmamalısınız. Benim kızım da 23 aylık olmak üzere ve tuvalet eğitimi için hazır olduğunu düşünüyorum. Ablamın yanına gideceğim için bir süre, şu an başlayamıyorum. Araştırma halindeyim ben de bu nedenle .Onu sıkmadan az konuşarak anlatmaya çalışın . Bezlerini etrafınızda kullanan bir bebek varsa birlikte gidip o bebeğe verin ve bebekler kullanıyor biz büyüdük deyin. Tuvalet eğitimiyle ilgili şarkılar dinletin (ben bir tane ezberlettim bile ) 😁 bez kesinlikle takmayın. Çişin var mı diye sormaya çalışın 20 dk da bir. Yok diyorsa zorla oturtmaya çalışmayın. Ufak tefek kaçamaklara hazır olun ☺️ Hatırladıklarım bunlar İnşallah başarırsınız. 👌