Oslemm 4 aylıkken 2 dişimiz çıkmıştı 7 aylık olduk iki tane de üste var hoşunamı gidiyor alışmaya mı çalışıyor anlamadım gıcır gıcır yapıyor normal mı acaba 😬😬
Ftmsnny Oslemm uykusunda yapıyorsa kakasını takip edin bence . Bende diş gıcırdatma vardı. Kıl kurdu çıktı bağırsaklarımda. İlaçla düzeldi. Ama bebek olduğu için farklı problemde olabilir
Oslemm [bilinmeyen] netten baktım kuzum da dişlerini keşfettikleri dönem yaparlarmış sizde reflü varmı peki oda yapabilirmiş 🙋🏻♀️
Oslemm [bilinmeyen] oda yapabilirmiş bizde Yokda üst dişler yeni çıkıyor muhtemelen keşif için yapıyorlar 😂farklı geliyorsa dillerine