1 yaşında yeni girdik ama bu çok önemli değil çünkü rahat 6-7 aydır böyle ama bu ara çok ama çok sık oluyor. Evet anneler uyumuyor uyumuyor uyumuyor. Bende gençlik falan kalmadı bildiğin ruhen de bedenen de kendimi 70 yaş ve üstü hissediyorum. Bilerek yoğurt yedirdim ama bana mısın demiyor. Rahat 2,5 saattir ayağımda sallıyorum uyuyor gayet güzel iş yerine koymaya gelince sanki hiç uyumamış gibi kalkıyor. Napıcam almasam ağlıyor deli gibi tekrar ayağıma aldığımda hiç kalkmamış gibi uyanmamış gibi uyumaya devam ediyor. Nolur ya bana bi çözüm yoksa bu sefer ayran içircem su yerine 😂