Ahhh ahhhh ne zaman geçicektik deliksiz uykuları hani 1 yaşından sonra deliksiz uyurlardı 🙄 😪 kızım 14 ay 10 günlük neredeyse 10gündür gece 3’ten 4’ten aşağı yatmıyoruz ne yaparsam yapıyım olmadı nedir bu evet ataktayız ama atak bitince düzeliyo mu 🤦🏻♀️ Nolur geçiyo diyin 😂