Merhaba sevgili anneler,18günlük anneyim, bebeğimi tek meme 20-25 dk emzirip arkasından 30 cc de sağdığım anne sütü ile 2 saatte bir beslemekteyim. Geceleri çok yorulduğum için bir öğün sağdığım süt+ mama şeklinde eşim ve annem enjektörle vermekteler. Suanda düzenim bu şekilde bebeğimi hergün tartıyorum kilo alımı normal düzeyde,çişli bezi günde ortalama 10/12 adet alıyorum,kakası düzenli. Emzirdikten sonra süt kalmış mı dıye kontrol için sağım yaparım genelde 10-15 cc civarı ya çıkar ya çıkmaz. Sorum şu ki iki gündür yaklaşık olarak 2 saat beklemiş mememi sağdığımda 30-35 cc arası süt elde etmekteyim, önceki günlere göre süt miktarı artması gerekirken giderek azalmakta, bu normal mi? Sütümün giderek artması gerekmez mi, beslenme derseniz galaktago damlam, humana çayım, su tüketimi,dere otu,tahin helva,düzenli beslenme hepsini aksatmadan yapıyorum.. madem süt bu kadar az bebeğim nasıl doyuyor anlamıyorum.. önceki günlerde sağımda 60 cc ye yakın elde ettiğim oldu, ama şuan neredeyse yarısını ancak elde ediyorum.. böyle bir durumla karşılaşan veya bana yardımcı olacak birileri var mı acaba?