Aymina123 6 Aylık bebeğim geceleri çok ağlıyor sallamaya başlayınca daha çok ağlıyor uyumak istemiyor çok mız mız sizce neden olur arkadaşlar
Minik1anne Aymina123 gazı olabilir mi canım nazar olabilir Allah korusun ben kızımda aynı şeyi yaşadım nazar varmş kulağı ağrıyor olabilir belki
[silindi] Aymina123 mutlaka bi derdi vardır.. eğer atak haftasına felan da denk geldiyse yine olabilir. Doğum tarihini verirseniz cinsiyeti ile bakabilirim uygulamadan, gündüzleri ne ile destekleyebileceğini..
cocukadam Aymina123 bence kesinlikle dişten. 6 ay 19 günlük bebeğim bizde de aynı durum var uykuya dalamıyor yarım saatte bir ağlayarak uyanıyo emmeden asla sakinleşip uykuya geçmiyor
Altun @cocukadam#7316biz Aymina123 biz de gece hiç uyumuyoryz çok yoruldum ya gece üçten beri ayaktayız uyumaya direniyor benim kız da altı aylık
gokgok [silindi] bizde de aynı durum. Önce bir problemi yoktu şu son 1 haftada fln uykumuz bozuldu ve emmeden uyumuyor. Ek gıdadan mı diye düşündüm ben de. Bize de bakabilir misiniz
[silindi] gokgok kusura bakmayın foruma giremedim doğru düzgün.. 21 gün sonra giriyor bebeğiniz atak haftasına..
[silindi] Aymina123 lütfen kusura bakma hem kendim sordum hemde vaktinde bakmadım çok yoğun geçti tüm hafta, işine yarar mı hala bilmem ama ben Yine de hesapladım. Atak haftasının bitmesine dört gün kalmış
limonlucizkek Aymina123 benim ki de ağlıyor canım yeni 7 aylık oldu.Ama bir aydır var bendede bu ilk başta dış dedim dia cıktı tam düzeltirken hastalandı. Hâlâ da devam ediyor