Ae42 Merhaba Anneler, bebeğim çok iştahlı emiyor, iki gün emerken boğuluyordu nefesi kesildi ters tuttum sırtına vurdum bebeğim öyle kendine geldi, bu kadar hızlı emmemesi için ne yapabilirim hızlı içince hava yutuyor o da boğulmasına neden oluyor.
Sarella Ae42 bizde 25 günlüğüz Benim oğlumda öyle ben biraz daha dik pozisyonda tutuyorum pek olmuyor
dodo Ae42 geçen gün biri yazmıştı. Çok güzel bir tavsiye bana göre. Önce göğsünüzü biraz sağın tazyikli gelmemesi için.
Ae42 Sarella Belim ağrıyor artık bende öyle yapıyorum ama tam çaresini bulamadım iştahlı çekmesini engellemem lazım artık emzirmeye korkuyorum
flygokmur Ae42 Sagim yapacaksiniz ben de ayni durum yasadim ama kendini kurtariyor o panik yapmayin tikansa da. Yan ya da yuz ustu pat pat bu kadar😉
Krm İlk gelen süt çok hızlı akıyor uzun süre emmediyse çok doluyor ilk bir iki dakika sagip sonra veriyorum. Bir göğüsten verirken ötekini diğer taraftan sagiyorum baya ise yaradı. O sütler de buzlukta stok oluyor hem.
Nurdanhakan Ae42 parmaklarınızı makas yapıp emzirin birde bebeğinizi yan yatırıyorsunuz ya tam düz olsun midesi ve bedeni yanı karnı karnınıza yapışsın
Ae42 Nurdanhakan Ayakta bile emziriyorum artık 😂😂😂 Tam kesiyor muyum bilmiyorum ama yapmaya çalışıyorum şimdi 🤓