Bsraensr Meraba hanımlar 4 bucuk aylık oglum war hastaneye gotrdum 4 gun once idrar yolu enfeksiyonu cikti pipisinin ucu hafiften kirmizi huzursuz agliyo surekli arastrma yaotim biraz sunnet oldugu anda geciyo diyolar bende korkuyorum ilk cocugum napicami blmiyorum basina gelen warsa yazablirmi😞
Busraazra Bsraensr bebeğimde de idrar yolu enfeksiyonu için doktoru sünnet önermişti.4. Ayda yaptırdım şuan 6. Ayında fakat yine enfeksiyon çıktı.Doktorun tavsiyesi sürekli altını temiz tutun pamuk ve su ile temizleyin ve su içirin demişti
tombikannesi Bsraensr korkma kuzum 2 aylikdi sünnet olduğunda iyiki yaltirmisim kesinlikle yaptır kurtul 3 gün içinde geçiyor ilk gün sadece ilk cisinde çok ağladı sonra geçti gitti çok şükür krem vs hizlica geçiriyor zaten
246824 Bsraensr bizim de şu an başımızda bu problem var. Oğlum 4 ay 2 günlük. Çarşamba günü sünnet olacak. Umarım işe yarar
[silindi] Papatya suyu ile temiz bezle, Pamuk’la değil ama, “pansuman yap” neden 4aylıkken sünnet ettirdiniz merak ettim, yani neden bu kadar erken..
Bsraensr tombikannesi ayy icim rahatladi gercekten cok.tsk ederm bende iatyrm bian once yaptriyim sifa allahtan belki enfeksiyon da gecer diye umuyoruz esimle peki nasil bi yol izlediniz nasil oluyo acaba siz girdinizmi yaninda hastanrden snra napdiniz sunnet kilodu felan oluyomu acaba bezli bebekler icin
Bsraensr 246824 benimde oglusum 4 ay 17 gunluk biz yaptrcaz bakalim Allahm nasip ederse cnku sunnet istermis kimi bebek pipisinden belli zaten uzunca ucu we kipkirmizi krem kullaniyoruz:(
Busraazra Bsraensr Aslında kendimiz gibi düşünebiliriz bizde çok sık enfeksiyon kapabiliriz.Virüs zamanı doğan bebekler sosyal hayatla hiç karşılaşmadığı için en ufak şeyden enfeksiyon kapabiliyor malesef tabi bu benim düşüncem.Elleri sürekli ağzında.Özel hastanede sünnet yaptırdım ameliyathaneye beni dahil almadılar lokal yaptılar.Sünnet külodu var fakat bebeklere uygun olmuyor bende denedim çünkü kartın bardağı keserek ağız kısmını sünnetli yerine yerleştirdim 1 hafta kadar.2 gün çok zor geçiyor.Ağlamaması kendini kasmaması önemli bizde çok kastığı için kanama oldu.ve doktorumuz bezini değiştirirken silmememizi söyledi.İdrarı iyileştiriyormuş yarayı
tombikannesi Bsraensr yok kuzum benim devlette almadılar yanına 2 bebek birden yaptı 1 saat sürmedi lokal anestezi oldu çıktığımızda hiç aglamadi oğlum ama hemşire bi bakın nasıl olmuş dedi biz tam anlamamisiz ne dediğini üzerindeki gazlı bezi kaldırınca çok ağladı yavrum meğer o yapısiyormus pipisine sonra kuzum biz kağıt bardak aldık kesip koyduk pipisine çiş siradinda bez yapismasin dite bezi 6 numara aldık zaten o gün gece bile öyle zorlanmadım ben eşim geceye gitmisti tek başıma baktım normal gündü anestezinin etkisinden mi bilmem genelde uyumak istedi doktorun verdiği krem ve ilaclardan da olabilir dikis kontrolü için 1 hafta sonra gittik bı tane dikiş kalmıştı oda düşmek üzereydi yani benim oğlum fazla nazlı her şeye ağlar düşmek hariç bana kolay geldiyse sen hayli hayli yaparsın kuzum inan daha once yaptirmadigina pişman olacaksın bu arada kuzum bebeğin dönmeyi ogeenmeden yaptirmalisin yoksa zorlanirsin inan çok çok kolay geçiyor hiç teredutun olmasın
Esyil35 Bsraensr benim oğlum da3 aylık pipisinin ucu kırmızı içide pütürlü beyaz doktora gittik normal dedi sizinde öylemiydi
Asya12 Bsraensr benim oğlumda aynı şey oldu 3aylik 2.aydan beri hastanelerdeyiz sürekli üreme oluyir kültür tahlilinde doktor acil sünnet dedi ağır bir enfeksiyon geçirdi.2 iğne gerisi surup olmaz üzere Antibiyotik tedavisi aldı ihlâstı bu hafta ici yapacaz sünnetini. Doktor iyileşmeden sünnet yaptirmicaz önce iyileşecek dedi .iyileşmeden yaptırmayın sakin son tahlili temiz çıkınca yapalım artık sünnetini dedi geçmiş olsun
Bsraensr Asya12 ilaclarmz bitsin sunnet doktoeuna gidelim diyoruz tahlill yapiyolard8r sanirim idrar snra karar weriyolarmi dimi
zumraylc Bsraensr benım oglumunda ucu kapanmıs ıltıhaptan bız anlamdık aylarca agladı yırttı kendını aglamaktan morarıyordu bur gun aglayınca actım altına baktım damla çişini yapıyor aglıyor anladımkı yapamıyor bır doktor ucu yeterınce delık degıl dedı bır doktor ucu ıyı dedı bende dok korktum nasıl dayancak dıye sunnet acısına ama yaptrdım ıyıkı ıyıkı yaptrmısım 3 4 aylıktı olduğunda ben korkumdan gıremdm eşimle annem gırdı doktor ucunun ıltıhapını tıkanıklıgını gostermıs eşim dayanamayıp aglamıs doktor demıskı bu cocuk nasıl dayandı ondan sonra hep bezı doluyordu aglamsı kesıldı
Bsraensr zumraylc ah yawrum benim nasil dayandi kimbilir kyamamam benim oglumda surekli aglio hep huzursuz aglio bizde ilaclarimizi kullanalim da gidicez insallah doktora
Asya12 Bsraensr onu bilmiyorum bizim hastaliktan dolayı karar verildiği için tahlil zaten yapılmıştı siz cocukta hala enfeksiyon var ise bence henüz yaptırmayın derim ilaç tedavisi vermedilermi size bizim tekrar yapıldı tahlil hemnsonda ile hemde poşetle idrar alındı oğlum dan tamamen kaybolunca enfeksiyon sunneti yapabilirsiniz dedi doktoru .sadece sünnet için randevu alacaz
Bsraensr Busraazra off yaa bebeklerde kasar mutlaka kendini aci cektiklerinde cok zor ama carem yok korkuyorum ilerlemesinden😔 buyuyuncede zor oluyo diyolar akli erdigi icin ben normalde yaptrmam ama enfeksiyon dan %90 herkes sunnet yaptir diyolar