Merhaba oğlum 5 aylık geceleri avazı çıktığı kadar çığlık atarak ağlıyor sebebi ne olabilir meme veriyorum emmiyor ayağa kalkıp kucağım da pış pışlıyorum sallıyorum biraz yatıyor yarım saat sonra tekrar aynı böyle olan var mı gündüzleri hiç sıkıntısı yok oğlumun hiç böyle ağlamaz gece oluyor okuyorum okuyorum yatırırken çokça okuyorum ama düzelmedi