Beren- Kızlar tavsiyelerinize ihtiyacım var. Kızım çok deli yatiyor devamlı üstünü örtmeye kalkıyorum. Kullanıp memnun kaldığınız uyku tulumlarini söyleyebilir misiniz?
EJDERYAA Beren- https://www.e-bebek.com/hellobaby-kis-bebek-basic-uyku-tulumu-p-20khblkuyt002-0012/ bunu aldım bugün elime ulaştı beğendim ama daha giydirmedim bi bakın 🥰
Ceydakoruc Beren- bemde lcw nin 2.8 lik olanını aldım çok güzel yumuşacık sıcacık tutuyor şuan içine sadece askılı çıtçıtlı bady giydiriyorum sıcacık oluyor sabahları
ebilfe-19 Ben hem e bebekten aldım hem lc den e bebeğin tulumları kullanışlı değil fermuarlı çok sert ve boğazına dayanıyor çocuğu çok rahatsız etti lc güzel