Aselduru88 53 günlük bebeğim şuan beşikte sallıyorum gözler kapalı uyudu ama hâlâ emziği emziyor uyumalı miyim derin uykuya geçmiş mıdır geçse emmez mi bide en son mamayı çok içmedi acıkmış mıdır açıksa ağlardı dimi emziği emiyor gözler kapalı
CemreKerem35 Aselduru88 refleks olarak emiyor aciksa daha çok küçük mutlaka ağlar . Siz de uyuyun yani 🌼
Filizz66 Aselduru88 siz uyuyun o refleks olarak emiyor benim kuzum hatta ağzında emzik yokken bile Varmış gibi emme hareketi yapıyor 😅
elmalikurabiye Aselduru88 emzigi ara ara surekli emiyorlar uyurken rahat olabilirsiniz. Ama size tavsiyem derin uykudan sonra emzigi cikarin agzindan. Gunduz de vermeyin. Uyku arkadasi olarak kullansin yani.