Tubis Nehirbadeninannesi biz diğerini kullanıyoruz prue değil ve sabah bir açtım altını bezden şeker görünümlü birşey çıkmış her yeri ipislakti kendime kızdım nie hiç takip etmedim die
Nehirbadeninannesi Tubis aaa bide pure softu dene canim biz memnunuz hic oyle bisey olmadi bizde hatta gece almiyorum ben uykusu bolunmesin diye iste hic oyle bisey olmadi dokusu bile tamamen farkli ya
Albayrakokur Bndede tam tersi öolfiksten memnunum ama softun değil onu bnde beğenmedim emicilşk yok ama diğeri allah için işime yarıyo pişikte yapmadı bebeğe fark edebilir
Akinbebek SeverusSnape kalıp olarak nasıl peki sleepy kullanıyorum normalde kalıpları küçük oldugu için ayından büyük alıyorum ben
SeverusSnape Akinbebek ben her bezi genelde bi beden büyük alıyorum. Goonda da öyle yapmıştım ama büyük geldi. Yani kalıpları büyük bence, tam kilosuna uygun olanı alın derim.
serebro Zuzu_beril Baby me deneyeceğim bende en son 9kgdi bebegim 4 numara aldi eşim. Molfixten çok memnundum ama çok sızma taşma yaşıyoruz baby me tavsiyesi aldım. Duruma gore birde goon deneyeceğim
hilaliii Ozgeackgz-0 dün geceye kadar memnundum ama sabah oğlumu sırılsıklam üşümüş vaziyette buldum ama sanırım suç bende biraz bol bağladım galiba yumuşak bir dokusu var