ElifAda2508 canım, benim bebişte öyleydi. Biz 3.5 aylıgız. Hala aynı, aksam uykusuna dalması resmen tören gibi oluyor. Cok zor dalıyor ama dalınca rahatım. Gün içinde cok nadir uyuması. Gün içinde huzursuz değilse, mutluysa, kilo alımı iyiyse, toktur. Çıkan idrar takibi yap. Benim bebiş in kilosu neredeyse üst sınırda. Bende ellerini ağzına sokunca hala daha icgüdüsel olarak aç mı acaba diyorum. Ama değil biliyorum