ElifAselMina Kızlar bebek arabamızı 3 defa bile kullanmadık. Koronadan dolayı çıkamıyoruz. Ekstra bir bebek arabası olduğu için satmayı düşünüyorum. İlgilenen varsa duyurulur 🤗🤗