Kızlar merhaba benim bir sorum olucak 3 bucuk aylık bebegim var biz ananeme gittiğimiz zaman cocugum deli gibi aglama krizine giriyor gaz yok bısey yok ozellıkle nezaman oraya gıtsem aglıyor cocuk sustıramıyorum kolay kolay Baska yere gıttıgımız zaman bısey yok orda nedense aglıyor eve gelince rahatlıyor nazar duası felanda okuyorum orda yok sankı gıdelım burdan der gıbı katılıyor cocuk sizce ne olabılır bir fikri olan varmı