Burcem Elifatabey doktor dk demedi bize destekli oturtabilirsiniz dedi ben yine de fazla oturtmuyorum kendi istediği sürece o da genelde kucakta durmayı sevdiğinden gün içinde az oturuyo kucağım dışında bi yere oturtmadım zaten
Bgmkr Eliztosum_09 bir şey sorsam bebeğiniz hala gaz problemi yaşıyor mu benim de üç buçuk aylık bazen sancilaniuor hala dönmeye başlayalı iki hafta oluyo nerdeyse dönünce biter demişlerdi 🙄🥴
Eliztosum_09 Elifatabey yok Değil yani misal veriyorum Kucağında oturtuyorsun 5 dk sonra kaldır yere bırakıyorsun 10 dk öyle ama tabi peş peşe değil 4-5 saatte Bi olabilir
Eliztosum_09 Bgmkr Benim kızım 14 aylık oldu biz cok yaşamadık gaz problemi ama kabızlık cok cektik 😒 gaz probleminde en etkili kimyon
Naz0106 Bgmkr Merhaba. Bebeğim 4 ay 16 günlük hala gaz problemimiz var kolik bir bebek zaten hee bebek bir değil ama umarım bebeğiniz 4. aya gelince gaz sorunu kalmaz🤗
Bgmkr Eliztosum_09 benim de iki aylıkken yani gaz sorununun en yoğun olduğu zamanlarda bile böyle olmazdı ikinir inlerdi ama asla katılarak aglamazfi ilkkez gördüm dün çok korktum
Bgmkr Naz0106 inşallah teşekkür ederim Allah size de kolaylkk versin. Benim bebeğim böyle degildi sanırım atakla birlikte gaz daha çekilmez oldu son günlerde çok ağlıyor ben de bitiklerdeyim 😊
Naz0106 Bgmkr Amin. Allah hepimize kolaylık versin. Yoruluyoruz ama bunlar geçici durumlar Rabbim cümlemizin evladını bağışlasın İnşallah