Bugün aynı sorunu yaşadım oğlum 7. Aya girmek üzere bizim dişler 5.5 de çıktı alttan iki tane ara ara ısırdı sonra unuttu ama en fenası bugündü kafayı yicektim o kadar canım yandı ki kendimi zor tuttum, sakinleştim, aldım elime tirleyi sağdım biraz süt koydum biberona iki ısırdı süt çekti bitirdi biberonu sonra devamı için aldım memeye bıraktı ısırmayı 😁😁😁 ben böyle buldum çözümü belki size de yarar 🤗