Alinduru SultanAnne hayır bakılmadı ama bebeğim çok alerjik bir bebek kakası kanlıydı ve kan damlası bizim için daha da risk demekti zaten
Yagmur46 SultanAnne bilmiyorum yaa, sağlık ocağı verdi mi dedi bende yok vermedi dedim, boyunu kilosunu ölçtü, yazdı ondan sonra. Günde iki defa kullanıyoruz
Sinem-aras1914 SultanAnne benim doktorumda aynısını söyledi canım kan testi yaptırdım oğluma gayet güzel çıktı kanları gerek yok ilaç kullanma dedi hiç kullanmadım şuan 8,5 aylık
SultanAnne Sinem-aras1914 anladım canım 6.ayı beklemeye kan değerlerine göre hareket etmeye karar verdim bende☺️
Busra812 SultanAnne bizde sidefer kullandık ama kızımda çok fazla yan etkisi oldu doktorumuza sorduk kan sayımı yaptırdı değerleri normal bırakalım 4 ay sonra tekrar değerlerine bakıcaz dedi
Dlk_kk SultanAnne bizim doktorumuz kan damlası verdi kullanmaya başladık 5 aylıkken ama bebeğimin bağırsaklarını mahvetti hergun büyük tuvaletini yaparken şimdi kabız oldu 10gun geçiyor yapamıyor ağlıyor sürekli fitil ile zorla yapıyor İlacın adı fermix +2
Dlk_kk SultanAnne sizde de kabızlık sorunu oluştu mu bizim hala dewam ediyor yarın probiotik ilaç alacagim bebegime belki bağırsakları düzene girer
Ozkelebek sukranaslier valla bana aç tok demedi sadece emzirdikten yarım saat sonra ver kusmasın dedi
Ozkelebek SultanAnne 4 ay 3 günlükken 4. Ay aşımızı olmaya gittik o zaman verdi canım sağlık ocağı öyle başladık. Her bebek için 4. Ayda başlatıyorlar tahlil yapmıyorlar. Allah korusun ilerde kan anemisi falan olmasın diye canım bekleme 6.ayı derim ben