Hatce2525 Kızlar iyi geceler nasılsınız kızımda bugun kakasında kan gordum nokta veya kılcal damar şeklinde degıldı yayılmış kan gıbı 2 lekeydi acaba neden olmus olabilir kaka tahlili verdık acilde temiz cıktı 8 aylık😭
Vera1810 Hatce2525 benım de bir kere basına geldi canım ben çok çilek yemıstım ertesi gun kan gordum sonda bıda da gelmedi olmadı belkı yediğin birsey den olmustur anne sutu alıyor size bebege gecıyor mıs oda alerji gıbı kan falan gorulüyor mus
Alinduru Hatce2525 çok zorlandığında o çatlak tekrar edebiliyor biz aylardır geçiremedik bir süre düzeliyor ama fazla ıkınırsa gazdan bile olsa tekrar başlıyor
Alinduru Hatce2525 öyle durumlarda dayanabileceği sıcaklıkta suya oturtuyoruz biz ve doktorumuz anestol pomad ile fucidin önermişti bize. Tabi bir doktora göstermeniz daha doğru olur. Bebekler gazı olduğu zaman da çok ıkınıyor. Bizim alerjimiz var bizimki ekstra ıkınıyordu 🙄
Alinduru Hatce2525 hangisi? Çok gazı olduğu zaman da çok ıkınır ve zorlanır kabız olduğu zaman da. Alerjisi varsa bağırsakları sürekli rahatsız olduğu için de ıkınır.
Alinduru Hatce2525 çok kaka yapıyor mu, gürültülü kaka yapıyor mu, çok gazlı mı, ya da kabız mı, huzursuzluğu var mı vs soracağı bir çok soru olması gerekir doktor yani neyden olabileceğini nasıl ayırt edeceğini bilir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Minikomomy Takipte kalın ve fotoğrafını çekin bidaha olursa doktorlar bakıyorlar fotoğrafa bizde süt alerjisi çıkmıştı inşallah kan değildir yanılmışsınızdır geç kalmayın ama devam ederse gidin doktora test yapsınlar