Dün akşamdan beri bir çıkıp bı inen ateşi var dün gece iki kez acile gittik.atesi 40 oldu çok panik yaptm .yolda düştü.hastanede ateşi yoktu ben yine de kan tahlili istedim.normal çıktı.olcuyorum 39 çıkıyor sonra on beş dk geçiyor 37.5 diş böyle ateş yapar mı kızlar şuan da yanıyor kuzum napacagimi şaşırdım