Yusufunannesii Sıralıyor bi kaç saniye tek ayakta dikiliyor ama yürümek istemiyor yürütmeye çalışınca ya ağlıyor yada oturuveriyor ne yapacağımızı şaşırdık elbet yürütecek bi gün ama neden böyle anlamadık nasıl yardımcı olabiliriz bebeğime?
durupelin Yusufunannesii 16aylikken birden kalkıp yürümeye başladı kizim merak etmeyin normal daha zamanı var demekki
Melll Yusufunannesii canım üzme kendini yürür bir anda benimkide 14 aylık yeni başladı benimkindede hiç diş yok mesela çıkarmadı her bebek farklı
Koalammm Yusufunannesii Canım benim oğlumda tam 15.ayina bastığında yürüdü biz şöyle yaptık ama zamanı geldiğinden bizim teşvikten mi bilmiyorum yürümeye başladı. Yürüme arkadaşımız var pilsanin onu tutturuyorduk eşim veya ben . Bizde arkasina geçip arabayi birlikte sürüyorduk. Böyle git gel bir iki derken biraz uzaklaştırdık yürüme arkadaşını baktık ki ona doğru adım atıyor 🥰 Sonra cesareti için alkışladık övdük 2 gün böyle devam etti 3.gun kendi sürmek istedi ve sonra 4-5 adım oldu 15 🙈
Aysem-5 Yusufunannesii doktoruna danış mutlaka bazı çocuklar nazlı oluyor direniyor kilo fazla ise oda etkiliyor
Sarezgi Zorlamayın bence ters tepiyor üsteleyince kendi haline bırakın bende kızım hiç yürümicek sanıyordum tam 15 aylık yürüdü
Yusufunannesii Sarezgi yok zorlamıyoruz arada bir antrenman yapalım diyoruz ama ona bile izin vermiyor anne baba dışında pek kimseyi görmüyor o yüzden mi acaba diye düşünmeye başladım aile büyüklerini gittiğimizde farklı farklı şeyler öğreniyordu
Yusufunannesii durupelin bende öyle düşünüyorum ama çevre baskısı işte istiyorlar ki her çocuk 9 aylık yürüsün
ulkercikolataligofret Bebeklerin 18 aya kadar yürümesi beklenir normal, zorlamayın ama çabası olduğunda destekleyin. Kardeşim de 17. Ayında yürüdü.☺️
Koalammm Yusufunannesii Valla bizde 8 aylıkken aldık ilk ayaklandığı dönemde asla ilgisini çekmedi sonra şehir dışına çıktık geldik yine ilgisi olmadı ama biz bu şekilde birlikte sürünce keyif almaya başladı ve sever oldu herşey 2-3 gün içinde gelişti şimdi de aşırı hoşuna gidiyor 😅
Denonur Yusufunannesii ay valla hiç takılma hep istiyolar ki erkenden yürüsün benimde oğlum 15 aylıktı birden yürüdü bende cok düşünüyordum neden yürümüyo diye 18 aya kadar normal diyolar zaten zorlamayın canları nezaman isterse ozaman yürüyolar 😀
Yusufunannesii Denonur ya çok takmıyorjm da işte her telefonda hala yürümüyor mu diye sormaları 🤷🏻♀️
Denonur Yusufunannesii bana da soruyolardı bende canı ne zaman isterse o zaman yürücek diyodum😂 birde yanında konusmamak lazımmış neden yürümüyor falan diye bebişler etkilenip strese giriyolarmıs
Ozge23 Yusufunannesii 25 ekimde tam 15 aylık olucak benim oğlumda yürümüyor. Yürüme arkadaşım var ona tutunup kalkıyor okadar gerisi gelmiyor bende şaştım kaldım