Hcrakin Kızlar merhaba 3 aylık bir kızım var ve bez stoğu yapmak istiyorum.şuan 3 numara can bebe kullanıyorum.sizce hangi numaradan kaç adet almak lazım yada bez stoğu yapan arkadaşlar kaç liralık bir stok yaptı?
ozi Hcrakin bencede stok yapmayin. Biz 3 kullaniyorduk 2 aylikken sünnet oldu oglum birden 4e geçtik. Sonra bir baktım 3ler küçük geliyor.elimde kaldi. En uzun kullanilan bez genelde 4 oluyor. Gerçi bebeğe gorede degisiyor.
MucizemGeldi Hcrakin bu paketi kacli aldiginiza bagli ben koliyle aliyorum prima premium care suan 4 numara kullaniyorum ama 5 numarayi aldim 2 gun once bir koli. Elimizdekiler bitsin 5 e gecicez. Sizde 4 numaradan az stok yapabilirsiniz
Gecesmom Ben evimde herşeyi stok demeyelimde yedekleyen bi insanım. Öyle ki ardiye dolaplarımı açınca eşim bi market açardın bunlarla der 😂 pratik oluyor her anlamda. Ama bez stoğu hiç yapmadım kimi hamilelikten stok yapmaya başlıyo mantıksız bence. Mesela biz şuan prima premium care 3 numara kullanıyoruz. 7 kiloyken 3 tane büyük paket aldım 62 li. Şu anda son bezlerimizi kullanıyoruz iyiki daha fazla almamışım diyorum çünkü 9 kiloda 4 numaraya geçiliyor ve oğlum şuan 8.5 kilo. Yqni gerek yok bence en fazla ekonomik paketlerden alınmalı