Nas1985 Hayirli aksamlar kizlar 2ay 12 gunluk oglum bir kac gundur mama icmek istemiyor zorla 40 yada 50cc iciyo mamada degistirdim nolur bilgisi olan yardimci olsun napabilirim
Bebeklerm Nas1985 canım atak haftasında olabilir iştahlarında azalma yada artış olabiliyor huysuzluk yapıyorlar çok birde burnunu temizliyormusunuz tıkalı olduğunda mama reddi yaşayabilir
Eymeninannesiww Nas1985 mama reddi icin çok kucuk aslında gazı çok varsa o zamanda içmek istemiyorlar bı gaz masajı yapın bı duş aldırın vücuduna Msj yapın sakinken tekrar deneyin
Asya0114 Nas1985 benimki de iki aylık bende sağıp veriyorum biberonla ama bu aralar hiç içmek istemiyor biberonu ağzında oyalanıyor ittiriyor atak haftası mı acaba
Nas1985 Heyyymomyy Degistirdim canim basta cok guzel iciyo bir kac gun sonra istemiyo diliyle ittiyo mamayi
Nas1985 Eymeninannesiww yaptirdim banyo gazi yok masajda yapiyorum hatta sicak kiraz torbasi var isitip karninada koyuyorum en son kasikla icirdim mamayi
Kavinsmom Aynı durumdayım iki gündür bugün dr kontrolü vardı kakasına bakın köpük köpük yada sanki yuvarlak damla gibi şeyler var mı üzerinde onlar bağırsak gazıymış ve bebeğe sıkıntı oluyormuş ilaç verdi düzelmezse mamayı değiştireceğiz.
Nas1985 Kavinsmom Bende bakiyim kakasina olmazsa pazartesi doktorunu arayip sorucak cunku surekli istahdan dusuyo ve canim cok sikkin bu konuda sanki iki gundur gözüme zayiflamis gözüküyo
Kavinsmom Nas1985 kız iki günde ne zayıflayacak bebek 👶 psikolojiktir ayrıca ikinci atak haftasındayı blogdan bulup okumanı tavsiye ederim.
Kavinsmom Nas1985 sen atak mı geçiriyorsun diyorum ah neler diyorum da cevap veren yok anca gülüyor ve o gülünce hayat bir kaç sn mükemmel bir yer oluyor. Ataktalar evet ama bizimki yürüyen gaz kütlesi olduğu için bir takım önlemler alacağız.
Nas1985 Kavinsmom Canim bide benim ikiz bir ara kizim öyleydi gazdan cok cektim kizimda kolikler ustelik oglum 1 aylik oldu atlatti kizim daha yeni duzeldi simdide atagi cikti aksam yemeyince kasikla verdim biberonla icmezsen bende kasikla veririm sana diyorum guluyo beyefendi Allahim kolayliklar versin bize
Kavinsmom Nas1985 gaza çare buldunuz mu yoksa kendiliğinden mi geçti eğer kendiliğinden geçtiyse kaç ay uğraştınız
Nas1985 Kavinsmom Canim inanin herseyi kullandim hic bir fayda görmedim oglum 1.5 aylikken atlatti kizimda 2.5 aylik oldu azaldi eskiye göre daha iyi gazi oldugu zaman bana hemsire bir pozisyon gösterdi tek elinizle karin ustu tutun gezdirin ve sirtina hafif vurun cok rahat altan gaz cikarip rahatliyolar ben cok faydasini gördüm kizim kolik kirizine giriyodu oyle yapinca hemen susuyodu
Nas1985 Kavinsmom Resim yuklemesini bilmiyorum bilsem aticam pozisyonu bebekler cok rahat ediyo cunku