Muscan15 Oğlumda da aynı durumu yaşadık. Doktorumuz normal olduğunu,zamanla geçeceğini söylemişti. 2-3 haftalıkken KBB’ye gittiğimizde tekrar işitme testi yaptılar. Çok şükür iki kulağı da iyiydi. Endişelenmeyin inşallah düzelir. Bebeğiniz daha çok yeni olduğu için normal. Allah analı babalı büyütsün☺️