Iyi geceler hanimlar benim oglum 5 aylik 3. Ayinda sunnet yaptirdik hic bi sorun sıkinti yasamadik sukur ama simdi altini hemen hemen her açısımda pipisi tamamen gömulmus oluyir pipinin dip kismina azicik çokunce geri çikiyor boyle olan varmi normal mi sizce cani aciyomudur yada oyleyken çis yapabiliyor mu acaba bi doktora goturmek lazim mi