pelinyozmn 17 ocakta olmuştuk aşılarımızı doktor 38 olursa verirsin die calpol yazmıştı aşılar hiç ateş yapmadı bebeğimde
Cemilev Akcaseda Biz de bugun olduk ateş suana kadar olmadı ama cok huysuz agrisi var sanırsam ağlıyor paranox s fitil koydum yarim Allah yardımcımız olsun