Merhaba anneler bebeğim bugün 2 aylık oldu 2-3 gündür bebeğim belirli saatte huysuzluğu başlıyor ve akiam uyutana kadar mızmızlanıp ağlıyor hep göğsüm ağzında dursun istiyor emzik almıyor zaten her türlü emziği denedim 🤷🏼♀️ Kucağımdan bıraktığım anda hıçkıra hıçkıra ağlıyor durmuyor da evin içinde omzumda geziyor sebebini bilen var mı acaba 🙄 gazı da yok aç da değil altı da temiz oluyor üstelik😬