Tubaaeylul bide benim sağ göğsüm inanılmz yara ucu ikiye ayrıldı resmen iki parça halinde o göğsümğ ne zaman emircek olsam acayip geriliyorum acısına dayanamıyorum artık çünkü, geçen gün farkettim bebeğim sağ göğsümü almak istemiyo halbuki ilk başta sadece sağı emiyodu ama benim gerginliğmden artık sağı istemediğini farkettim acısada gerilmemeye çalışıyorum bi şekilde sakinleşip öyle alıyorum kucağıma bebeğimi, sende emzirmeden önce alcak mı almıycak mı tutmazsa gibi bi strese giriyosan canım ondan d ekstra huysuzlanıyo olabilir bebeğin sakin ol sen o bebeğin annesisin ve emzirmek en doğal şey bebeğin bunu bilerek doğdu sadece unuttu tekrar hatırlar elbet kendini bu şekile motvie edip sakin kalarak emzirmeyi dene