Selma42 Bebeği kasik fıtığı geçiren oldu mu veya yakını. Ameliyattan önce kaç saat aç kalması gerekir ve ameliyattan çıktıktan sonra.
[silindi] Selma42 Çok geçmiş olsun Rabbim bebeğinize şifa versin inşallah 🤲🏼 Bir bilgim yok maalesef 😔
Meldaaa Selma42 Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 En doğru bilgiyi doktorunuz verecektir. Benimde bilgim yok
Selma42 Bu sitemi yapmak istemezdim ama Emin’im kaynana postu olsa bir çok yorum yağardı. Kesin kimsenin bilgisi yoktur ameliyattan önce aç kalma konusunda(!)
Papatya07 Selma42 haklısın birde herkes tersliyor burda iyilik yaramıyor. İnsanlar kin dolu. Sizede cok gecmis olsun
Zehraklc Ameliyt öncesi 3 saat aç kalmasıngrrekşyor sonrasında da bi süre aç bırakıyorlar 😞 geçmiş olsun
zcn01 Selma42 benim bebegim 10 gunlukken gozunde bag vardi o kesilecekti her ihtimale karsi genel anesteziye cevirebiliriz siz 4 saat ac birakip gelin demislerdi
Annesininprensesi Selma42 benim yeğenim da oldu Iyi de bunu doktorunuz söylemedi mi? Bunu söylemesi gereken kişi doktorunuz
Selma42 Annesininprensesi bulunduğumuz yerde doktor gördü ameliyat dedi. Eşim yanımda yoktu. Biz bi görüşüp size haber veririz dedik çıktık. Göründüğü hastane şartları iyi olmadığı icin memlekete geldik orda yaptırmayı düşünüyoruz. Henüz buradaki doktorla görüşmedik
Ikicocukanasiyioldum Selma42 zaten bebeğini anestesi doktoru görecek zaten önce ona göre sana bilgi verecekler canım