Mom14 cnm noroloji doktoruna gidiyorsum emar falan da cekiliyor. Kafana bi alet bagliyorlar bi odada yarim saat yatiyorsun onunlada olcum yapiyorlar onun disinda benim migrenim var. Cok uyusam agrir az uyusam agrir ac kalsam agrir cok yesem agrir kahvalti ogle ogun kacirsam agrir sinir olsam agrir yorulsam agrir hep agrir iste bildigin kafani duvara surtersin o derece. Tetikleyenleri bu tarz seyler stres skinti huzursuzluk panik atak akaiyete hepsi tetikliyor. Benim dogumdan once daha cok tutardi aylik ogne kullanoyordum. Biraktim bicak gibi kesti megersem ondanda cok tutuyormus aklinda bulunsun. Birde adet olmadan bi kac gun once baslar adet migreni derler takip et bakalim. Ses isik gurultu fazla oldugunda tutar o odada bulunamazsin. Ben cok tutunca mogren banti kullanoyorum cok rahatlatiyor. Daha rahat geciriyorum atagi gecmis olsun umarim migren degildir. Sacimida toplayamiyorum topuz kabusum oldu 🤷♀️