Fatmabkdmr evett ben icirdim ve benim kurtaricimdi. 7aylik olduk hic gazimiz olmadi, kendim anne cayi kulaniyordum ve kizima kimyon tanesiyle cay yapiyordum şeker koyardim 1 kaşık, gunde 1 kaşık verirdim. Kakasi gecikti zmn 2 veriyodum hemen yapiyordu kakasini. Icin rahat olsun anesi ver dene. Baktin etkisi yok kulanma sonuçta her bebek farklidir.