OmerAlp03 tavsiye üzerine Hayat Hastanesi̇ Burçin Eroğluna gittik ve gercekten çok ilgiliydi. Bebeğimizin hiç belirti vermeyen rahatsızlıgını bile ortaya çıkardı. Eksileri ise hastane aşırı kalabalık. Korona döneminde sıkıntı olabilir ve doktor cep numarasını vermiyor ne yazıkki