EbruArden3 yaw şimdi herkes bi hizmeteden memnun kalıcak degil
çağır bi olay geçirmişsin geçmiş olsun
da doktor bu olmaz degil görüyoruz yani ölüme sebebiyet verebiliyor bazı doktorlar
bu onuniçin geçerli bi tek degil sen hizmet görmüşsün memnun kalmamışsın ben gördüm çok memnun kaldım
ne gerek var bu agızdan konuşmaya
şimdi benden senin ağzınla konuşan biri olsam
desem ki karı olaydın da normal doğuraydın
ya da Devlete gitseydin hani ebeleri doktor kadar bilmiyor ya