Merhaba 🙂 Benim Bebegim 6 aylık ve gündüzleri uyumuyor. Yani şöyle; uyuyor 15 dk max. 20 dk sonra uyaniyor. Şayet yanına uzanıp emzirirsem uykuya devam ediyor. Bu uykusunu alıncaya kadar tekrar ediyor. Max 20 dk da bir aynısı oluyor. Emzirmedigim de uyaniyor ve gün boyu ağlıyor. Var mi başına gelen 😥