Canım benim kendi kuruttuğum kayısılar vardı onları güzelce yıkayıp suyla birlikte haşlıyordum sonra ocaktan indirmeden şekerini ayarlıyordum. Bebişi uyuttukça bir kupa alıp önce suyunu içip sonra tanelerini yiyordum bana fayda etmişti inşallah sana da olur. Bir de malum doğumdan sonra dikiş olunca tuvalet de sıkıntılı oluyor. Kayısı o yüzden rahatlatıyor. Bir yakınım kabızlıktan dikişlerini patlattığı için korkudan biraz da bol bol içiyordum 🙈