Selam anneler 6. Yaşına giricek kızım var neredeyse doğduğundan beri ayrı yatma problemimiz var ilk zamanlar hoşuma gidiyordu beraber uyumak beşiği yatak odamda yanımdaydı döne döne yanıma gelir emer uyurdu zamanla büyüdükce yatak ayırmaya çalıştık odasını ayırdık ilk bir yıl odasında uyuyordu sonra ne olduysa hiç kabul etmemeye başladı ve bu sene bir kardeşi oldu artık hiç ayrı yatmak istemiyor öyle ki kendi yatağımı bırakıp onun odasına geçiş yaptım ufaklık beşikte kızımla ben beraber koltukta uyuyoruz odanın içinde kendi karyolası da var ama kabul etmiyor en azından kendi yatağında yat bende bu odadayım korkcak bişey yok diyorum ne kadar dil döksem de olmuyor ağlıyor ne yapıcağımı şaşırmış durumdayım 6 yaşına geldi bıraksam hala eşimle aramızda yatıcak bir de bebek girince işin içine hepten arapsaçına döndük ne yapmalıyım psikolojik destek mi almalıyım nasıl bir yol izlemeliyim yardım 😔