Merhabalar 1.5 yaşındayız. Sadece sol göğsümü emiyor 3 aydan beri bugüne kadar da doydu hep erken ek gıdaya başlama ya da mama gereği duymadan bu zamana geldik. Ben yaşına 1 ay kala emzirmeyi bırakayım diyordum ramazan gelmeden. Meme ucumu ara ara isirirdi unutturmustumki bugün öyle bir ısırdı ki göğsüm yara içinde kaldi. Bıraktırmak istiyorum ama hazır değilim gibi değişik birnduygu sizin tecrubelerinizi nasıl biraktiginizi öğrenmek istiyorum .iyi günler 😊