Ebrareylulll banyo yaptırın ama şampuan ve sabunsuz. Ve banyo suyuna mısır nişastası koyun o kasıntılı evreyi öyle atlatmıştık biz. Yüzüne veya vücuduna hiçbir zararı yok. Sadece toz halinde oldugu için bebeğinizin banyo suyuna önceden dökün ki öksürtmesin. Bu alerji proflarının tavsiye ettiği bir yöntem merak etmeyin. Onun dısında alerjiye neyin sebep oldugunu bulabilmeniz cok daha yararlı olur. beslenme günlüğü tutmanızı tavsiye ederim eğer emziriyorsanız. evin sıcaklıgı veya bebeğin üstü cok kalın olmasın terlemesin yani. yün, halı, toza sebep olacak şeyler, deterjanlar vs. cok cok dikkat edin mümkünse. Mustela stelatopia ve locoderm kullandım ( 1-2 gün kadar sürdüm o kadar düşük de olsa kortizonlu) kasıntılı kurular geçince bıraktım.